Teknik Servis Hizmetlerimiz
Bilgisayarınızda oluşan donanımsal (Anakart, ekran kartı, monitör, harddiskin bozulması vb) yada yazılımsal (işletim sisteminin çökmesi-bozulması, virüs bulaşması, sisteminizin kararsız çalışması vb) gibi sorunların teknik servis ekibimiz tarafından yerinizde yada Gök Bilgisayar teknik servisinde tamiri, yenilenmesi, eski bilgisayarınız satın alınarak yerine yeni bir bilgisayar verilmesi, yada eski bilgisayarınıza yeni parçaların takılması (upgrade) gibi işlemlerini kapsamaktadır.
Markalı – markasız ürünlerin, yazılımların çözümleri hakkında tüm soru ve sorunlarınıza konusunda uzman teknik servis personelimizden en kısa sürede yanıt alabilirsiniz.
Teknik servisimize gelen bilgisayar, notebooklar için sıklıkla karşılaşılan genel sorunlar, şikayetler, arızalar ile ilgili anahtar kelimeler aşağıdaki gibidir
Verdiğimiz hizmetlerden bazıları aşağıda listelenmiştir
TEKNİK SERVİS PROSEDÜRLERİ
- Teknik Servisimizde hafta içi 9.00-18.00 saatleri arasında destek hizmeti verilir.
- Servis’e getirilen ürünler irsaliyesiz Teknik Servis’e kabul edilmemektedir. Teknik Servis tarafından verilen form olmadan ürün müşteriye teslim edilmez. Bu durumdan kaynaklanan gecikmelerden Teknik Servis sorumlu değildir.
- İade edilen ürünler, bütün aksesuarları (kutu, kablo, adaptör, köpük, poşet, kurulum CD’si veya disketi v.b.) tam olmadan iade alınmamaktadır.
- Teknik Servis Bakım-Onarım Bölümü arızalı olarak gelen ürünleri bir hafta içinde müşteriye Teknik Servis’te teslim edecektir.
- Arızalı olarak gelen ses kartları, görüntü kartları ve modemler anti-statik poşetler içerisinde Teknik Servis’e getirilmediği takdirde, Teknik Servis tarafından teslim alınmamaktadır.
- Arızalı ve garanti dışı ürünlerin Teknik Servis’te arızası giderilirse, müşteriden Teknik Servis Bedeli alınır. Parçası değiştirilmiş ürünün değiştirilen parçası 2 yıl garantilidir.
- Garanti dahilindeki arızalı ürünlerin parçaları ücretsiz değiştirilir ve işçilik bedeli alınmaz.
- Teknik Servis’e arızalı olarak bırakılan ve 3 ay içinde alınmayan üründen Teknik Servisimiz sorumlu değildir.
- Arızalı olarak getirilen ve Teknik Servis’te bakımı yapılmış ürünler için müşteri telefon veya e-posta ile haberdar edilir
- Kargo ve taşıma sırasında oluşan zararlar garanti dışı olarak kabul edilecektir.
- Arıza tanımı yapılmayan ürünlerde yaşanacak gecikmelerden Teknik Servis sorumlu değildir.
- Teknik Servis’lere müşteri bilgisayarları, Teknik Servis bedeli tahsil edilerek alınır.
- Teknik Servis çalışanlarının, ürün hakkındaki raporları dışında, iade ile ilgili karar yetkileri yoktur.
- Teknik Servis’e getirilen ürünün seri numarası barkodu zarar görmemiş olmalıdır.