Teknik Servis

Toshiba-Teknik-Servis
Packard-Bell-Teknik-Servis
Nvidia-Teknik-Servis
Msi-Teknik-Servis
LG-Teknik-Servis
intel-Teknik-Servis
IBM-Teknik-Servis
HP-Teknik-Servis
Haier-Teknik-Servis
Grundig-Teknik-Servis
Gigabyte-Teknik-Servis
Fujitsu-Teknik-Servis
Teknik-Servis

Teknik Servis Hizmetlerimiz

Bilgisayarınızda oluşan donanımsal (Anakart, ekran kartı, monitör, harddiskin bozulması vb) yada yazılımsal (işletim sisteminin çökmesi-bozulması, virüs bulaşması, sisteminizin kararsız çalışması vb) gibi sorunların teknik servis ekibimiz tarafından yerinizde yada Gök Bilgisayar teknik servisinde tamiri, yenilenmesi, eski bilgisayarınız satın alınarak yerine yeni bir bilgisayar verilmesi, yada eski bilgisayarınıza yeni parçaların takılması (upgrade) gibi işlemlerini kapsamaktadır.

Markalı – markasız ürünlerin, yazılımların çözümleri hakkında tüm soru ve sorunlarınıza konusunda uzman teknik servis personelimizden en kısa sürede yanıt alabilirsiniz.

Teknik servisimize gelen bilgisayar, notebooklar için sıklıkla karşılaşılan genel sorunlar, şikayetler, arızalar ile ilgili anahtar kelimeler aşağıdaki gibidir

  • Bilgisayarıma virüs bulaştı
  • İşletim sistemim açılmıyor
  • İşletim sistemim çöktü, işletim sistemim bozuldu,
  • Bilgisayarım açılmıyor
  • Bilgisayarım resetliyor
  • Cdrom, Dvdrom, Dvd writter’im çalışmıyor, yazmıyor, okumuyor
  • Virüs temizleme
  • İşlemcinin değiştirilmesi
  • Bilgisayar anakart değişimi
  • Ram eklenmesi, ram upgrade’i, yeni ram eklenmesi (2gb ram, 1gb ram, 512 ram, ddr 266 mhz, ddr 333 mhz, ddr400, ddr2 533 mhz, ddr2 667 mhz, ddr2 800 mhz)
  • Lcd monitör arızası
  • İşletim sistemi driver sorunu, driverlerin yüklenmesi, anakart sürücülerinin yüklenmesi
  • Netwrok’te kimseyi göremiyorum
  • Ağda kimseyi görmüyorum-göremiyorum
  • İnternete bağlanamıyorum
  • Adsl modemim bozuk, adsl modemim internete bağlanmıyor,
  • Microsoft Outlook programım hata veriyor
  • Mail hesabımda problem var
  • Mail programımda sorun var
  • Usb portlarım bozuk
  • Bilgisayarım yavaş çalışıyor
  • Bilgisayarımın açılışı yavaş
  • İşletim sisteminin açılışı yavaş
  • Yazıcıya yazı gönderemiyorum

Verdiğimiz hizmetlerden bazıları aşağıda listelenmiştir

  • İşletim sistemi kurulumu, güncellenmesi
  • Bilgilerinizin otomatik Cd-Dvd, External (Dış) usb harddisk vb kaynaklara yedeklenmesi ayarı
  • Donanım güncellemesi, upgrade işlemleri
  • Network kurulumu, tanımlama ve kaynakların paylaşımı
  • IP telefon sistemleri kurulumu ve desteği
  • Firma bünyesinde yer alan donanım ve yazılım ürünlerinin entegrasyonu
  • Mevcut bilgi işlem teknolojilerinin bakım, destek ve yönetim hizmetleri
  • Notebook tamiri
  • Yazıcı tamiri
  • Monitör tamiri

TEKNİK SERVİS PROSEDÜRLERİ

  1. Teknik Servisimizde hafta içi 9.00-18.00 saatleri arasında destek hizmeti verilir.
  2. Servis’e getirilen ürünler irsaliyesiz Teknik Servis’e kabul edilmemektedir. Teknik Servis tarafından verilen form olmadan ürün müşteriye teslim edilmez. Bu durumdan kaynaklanan gecikmelerden Teknik Servis sorumlu değildir.
  3. İade edilen ürünler, bütün aksesuarları (kutu, kablo, adaptör, köpük, poşet, kurulum CD’si veya disketi v.b.) tam olmadan iade alınmamaktadır.
  4. Teknik Servis Bakım-Onarım Bölümü arızalı olarak gelen ürünleri bir hafta içinde müşteriye Teknik Servis’te teslim edecektir.
  5. Arızalı olarak gelen ses kartları, görüntü kartları ve modemler anti-statik poşetler içerisinde Teknik Servis’e getirilmediği takdirde, Teknik Servis tarafından teslim alınmamaktadır.
  6. Arızalı ve garanti dışı ürünlerin Teknik Servis’te arızası giderilirse, müşteriden Teknik Servis Bedeli alınır. Parçası değiştirilmiş ürünün değiştirilen parçası 2 yıl garantilidir.
  7. Garanti dahilindeki arızalı ürünlerin parçaları ücretsiz değiştirilir ve işçilik bedeli alınmaz.
  8. Teknik Servis’e arızalı olarak bırakılan ve 3 ay içinde alınmayan üründen Teknik Servisimiz sorumlu değildir.
  9. Arızalı olarak getirilen ve Teknik Servis’te bakımı yapılmış ürünler için müşteri telefon veya e-posta ile haberdar edilir
  10. Kargo ve taşıma sırasında oluşan zararlar garanti dışı olarak kabul edilecektir.
  11. Arıza tanımı yapılmayan ürünlerde yaşanacak gecikmelerden Teknik Servis sorumlu değildir.
  12. Teknik Servis’lere müşteri bilgisayarları, Teknik Servis bedeli tahsil edilerek alınır.
  13. Teknik Servis çalışanlarının, ürün hakkındaki raporları dışında, iade ile ilgili karar yetkileri yoktur.
  14. Teknik Servis’e getirilen ürünün seri numarası barkodu zarar görmemiş olmalıdır.

Sony-Teknik-Servis
Samsung-Teknik-Servis
Exper-Teknik-Servis
Eurocom-Teknik-Servis
Dell-Teknik-Servis
Compaq-Teknik-Servis
Cbox-Teknik-Servis
Casper-Teknik-Servis
Benq-Teknik-Servis
Beko-Teknik-Servis
Asus-Teknik-Servis
Apple-Teknik-Servis
Paylaş